maandag 2 november 2015

PHOTOGRAPHY | Dit was oktober - Vintage per Kilo & Walibi Fright Night

Grootste cliché ooit, maar wat is deze maand weer snel gegaan! Ik vind oktober altijd een fijne maand: je hebt het gevoel dat het al bijna Kerst en Sinterklaas is, maar toch kan je nog genieten van al het moois van de herfst. En het is niet zo koud als in de winter, haha (: Vandaag vertel ik je wat ik allemaal heb gedaan deze maand!



Week 1


























Meestal ga ik in het weekend naar huis, maar in het eerste weekend van oktober bleef mijn zusje bij mij in Amsterdam slapen! We hebben natuurlijk meteen het park bij mij in de buurt ontdekt, zo mooi in de herfst!


























We hebben meteen van het moment gebruik gemaakt om naar Vintage per Kilo in Noord te gaan en natuurlijk een paar mooie aankoopjes gedaan (zoals de trui en de jas die je hier ziet). Ik maakt ook met een vriendin deze ovenschotel van de Albert Heijnsite, heel lekker! Verder had ik mijn tweede examen (statistiek) wat ik met 91% heb afgesloten! Het was dus een goede week! 

Week 2






Het weekend er na ging ik naar huis en heb ik weer afgesproken met vrienden van de middelbare school, zo fijn om die weer te zien! Verder ging ik ook naar Almere om mijn telefoon te laten maken (die een nachtje uitgaan niet had overleefd...) en werkte ik. De week erna had ik twee verjaardagen en was het verder heel druk op school met verslagen en presentaties. 

Week 3



























En de week erna was ik vrij! Het heet hier 'reading week', wat inhoudt dat sommige lessen uitvallen en je de rest van de tijd aan school moet besteden. Maaarr als één van de weinige op mijn studie vielen al mijn lessen uit! Ik ben dus lekker een weekje naar huis gegaan en dat was heel gezelllig (plus: niet zelf koken, niet zelf boodschappen doen en een vaatwasser! Haha). De outfit die je hier boven ziet (rokje - H&M, shirt - vintage) heb ik heel veel aangehad die week, zit zo lekker en ik vind het een hele leuke combo! 

Op zondag ging ik bij opa gourmetten en in zijn straat zag ik deze struiken (bomen?), zo mooi!

Op woensdag deden we een moeder-dochter dagje naar Utrecht, waar de de hele dag hebben rondgelopen, geshopt en lekker hebben geluncht. 

En op vrijdag had ik een super leuke maar drukke dag in Rotterdam, waarbij ik alle vrienden van mij die daar wonen in één dag heb bezocht. 's Avonds had ik nog een dinertje van een vriendin en daarna nog de eerste keer uitgegaan in Rotterdam! 
Op zaterdag ging ik weer terug naar Amsterdam na een hele week thuis (dat was lang geleden dat ik zo lang thuis was!) en zondag ging ik met mensen van mijn studie naar Walibi Fright Night! Ik ben heeeel slecht met alles wat met horror te maken heeft, maar ik wilde er toch heel graag heen en het was super leuk! We zijn niet in een spookhuis geweest (vond ik nog een stapje te ver, haha) maar wel in de Fright Zones en dat was eng maar leuk, haha. Volgend jaar weer!

Week 4


En afgelopen week ging ik weer naar school! De eerste dagen waren heel chaotisch druk met een United Nations-simulatie, verslagen om in te leveren en presentaties. Maar daarna had ik eigenlijk helemaal niks meer te doen de hele week, heerlijk! Woensdag (mijn vrije dag) heb ik gebruikt als schoonmaak-, afwas-, boodschappendoen- en wasdagje en daarna ben ik naar mijn ouders gegaan om daar te eten. 

Verder ben ik donderdag uitgeweest en had ik afgelopen zaterdag een hele hectische dag waarin ik tussen mijn ouders' huis en mijn huis in Amsterdam reisde. Maar wel leuk druk! Ik ging met mijn zusje naar de UvA open dag en heb daarna lekker thuis geleerd en series gekeken (ik ben goed op weg met het laatste seizoen van Downton Abbey!).

En dat was mijn maand! Als jullie vaker zo'n maandoverzicht willen zien, laat het weten want ik vind het leuk om aan het einde van de maand terug te kijken (: Ik hoop dat jullie allemaal een leuke maand hebben gehad en op naar november!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's! Wat leuk dat vintage per kilo! Nog nooit van gehoord, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: