woensdag 23 juli 2014

NEW IN | Om de Franse stranden mee te betreden (+ LAATSTE KANS GIVEAWAY!)

Hallo daar! Lekker aan het genieten van de zon? Ik ook! Afgelopen vrijdag was ik in Amsterdam, onder andere om een nieuwe bikini te kopen voor de vakantie (ik vertrek morgen naar Frankrijk!). Bij de Urban Outfitters kwam ik deze beauty tegen, in de sale gelukkig, en ik besloot hem mee naar huis te nemen! Vorig jaar was ik rond deze periode in Brighton en toen heb ik ook een bikini bij de Urban Outfitters in de sale gekocht, dus ik was heel blij dat ze deze goedkoop én in mijn maat hadden!
Trouwens: vandaag is de laatste dag dat je mee kan doen aan mijn giveaway om een Back To School-starterskit te winnen! Klik snel hier als je nog mee wil doen!







Bikini - Urban Outfitters

Er komen trouwens wel gewoon blogposts online tijdens mijn vakantie, ik heb verschillende dingen ingepland en waarschijnlijk heb ik daar gewoon internet! 

5 opmerkingen:

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: