woensdag 18 februari 2015

PHOTOGRAPHY | Een middag op avontuur op de hei


Een kleine situatieschets: ik zat op de bank, net uit school. Buiten was het koud, maar de zon scheen door de ramen naar binnen. En als de zon schijnt, dan wil ik naar buiten. Dus stapte mijn zusje en ik in de auto (want ja ik ben dus achttien dus ik mag alleen rijden!!), op naar de hei. (De hei is trouwens tweehonderd meter van mijn huis maar ik ga er bijna nooit heen eigenlijk, moet ik eigenlijk vaker doen!) (En ja ik had het makkelijk kunnen fietsen of lopen maar als je net alleen mag autorijden dan heb je die drang om mega volwassen in de auto te stappen is dan groot...)

Maar goed, de hei dus. Het was echt heel erg mooi met de ondergaande zon en ik vond het heerlijk om er even rond te lopen en een frisse neus te halen na een vermoeiende schooldag. Dus note to self: vaker even een rondje lopen op de hei, daar voel je je meteen beter van!

Oh ja, en ik maakte ook wat foto's (:






Even een briefje achterlaten (van Diddl! Wie heeft er ook nog zulke briefjes?) dat we op avontuur zijn!


Doei Pippy!


En daar zijn we! Ik keek echt mijn ogen uit hoe mooi het was en ik snap echt niet dat ik er niet vaker kom, het is zo dichtbij!






En er was ook iemand op een paard (:



Hopelijk binnenkort meer foto's van wandelingen in de natuur als ik mezelf eraan hou vaker zoiets te doen!

Liefs, Sabrina

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's!! Waar is dit! Wil er nu heen! Ik doe dit regelmatig, ook als ik al moe ben, want meestal krijg je er zoveel meer energie van!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: