zaterdag 7 februari 2015

FOOD | Voor wie op zoek is naar een super lekker lunchidee!


Ik wilde even tussendoor met jullie delen wat ik de laatste tijd graag op mijn brood doe! Het is super lekker, super gezond (volgens mij? haha) en ook nog een vegetarisch én veganistisch. Een vriendin van mijn is veganiastisch en ik weet nu dat het heel moeilijk is om broodbeleg te vinden waar geen zuivel of vlees in zit, dit is daarom een goed alternatief!

Wat zit erop?

  • Humus! Ik hoop altijd een klein bakje bij de Albert Heijn en dat is heerlijk! Wat er overblijft kan je gebruiken om bijvoorbeeld wortels in te dippen als snack!
  • Sla/kruiden, deze keer heb ik veldsla gebruikt, maar ik gebruik steeds wat er in de koelkast ligt
  • En tomaat!
Je kan er ook andere dingen op doen, andere groenten bijvoorbeeld, maar dit vind ik de lekkerste combinatie. Echt het proberen waard!  (: 

2 opmerkingen:

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: