zaterdag 5 juli 2014

INSPIRATION | Een kijkje in de Tumblr-wereld



Ongeveer twee jaar geleden heb ik het 'ontdekt' en sindsdien ben ik vele uurtjes te vinden in de wereld genaamd Tumblr. Op het moment dat je dit leest ben ik in Drenthe met mijn familie (en waarschijnlijk zonder wifi), maar omdat ik graag niet meteen mijn idee van elke zaterdag een blogpost wil breken, laat ik jullie vandaag zien welke plaatjes van de afgelopen tijd ik heel erg leuk vond!
Als je meer van deze plaatjes wil zien, kan je me natuurlijk volgen op footprintsofawanderer.tumblr.com!


























freckul:

☆ bambi/indie blog ☆
ALSO! CHECK OUT THESE LINKS THEY’RE HONESTLY SHOCKING! ☹
a list of celebs that have actually killed people 
the most stunning weight loss transformations ever 
after seeing this disgusting stuff i’ll never eat fast food again 





fezgod:

The Beatles.




Zoals je misschien al zag aan de overload aan foto's, kan ik uren doorgaan met het posten van foto's die me inspireren of die ik simpelweg mooi vind! Dus als jullie het leuk vinden, plaats ik met liefde nog een vervolg op deze inspiratie-serie! Ik wens je een heel fijn weekend! (:

2 opmerkingen:

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: