maandag 30 juni 2014

PERSONAL | Hallie hallo, daar zijn we weer!



Pas sinds ik mijn boeken heb ingeleverd op school, dringt het echt tot me door: vakantie!! Ik moet alleen nog naar school om mijn rapport op te halen en dan is het tot augustus (toch?) genieten van de vrijheid! De afgelopen weken is het hier heel stil geweest, maar nu ik weer zeeën van tijd heb, komen er ook zeeën van blogposts aan! (Of nou ja, meer blogposts dan de afgelopen tijd (: )
Lees snel verder voor een update!



"Dus, wat is er gebeurd de afgelopen tijd?"
  • LEREN LEREN LEREN LEREN LEREN. Dit is waar de afgelopen weken vooral uit bestonden en ook de grootste reden dat ik zo afwezig was. Ik heb negen toetsen in zes dagen gehad en dat betekende dat ik elke seconde (oké: veel seconden) van de dag met mijn neus in de boeken zat. Maaaaaar alle inspanning wordt gelukkig beloond: ik ben over naar VWO 6! 
  • Tussen het leren door haalde ik ook mijn rijbewijs! In deze blogpost vertelde ik al dat ik helaas de eerste keer was gezakt, maar de tweede keer heb ik het gehaald en ik ben nu dan ook de trotse eigenaar van een rijbewijs! Omdat ik nog zeventien ben, mag ik nog niet alleen rijden maar alleen  met papa of mama ernaast. Maar dat kan de pret niet drukken natuurlijk!
  • Verder was mijn zusje afgelopen weekend jarig en kregen we als een soort gezamenlijk cadeau een Penny Board! De afgelopen dagen ben ik heel veel aan het oefenen geslagen om het onder de knie te krijgen, en ik moet zeggen dat het al aardig gaat! Als ik wat meer 'skills' heb zal ik wat meer uitweiden over mijn nieuwe liefde natuurlijk (:

"En wat kunnen we dan verwachten verder?"

  • Aangezien ik een beetje moeite heb met het volhouden van het 'regular bloggen' (dat wil zeggen niet drie posts in twee dagen en dan drie weken niets), heb ik besloten dat ik op een vaste dag een blogpost ga plaatsen en dat wordt zaterdag! Elke zaterdag kan je dus sowieso iets verwachten hier, daarnaast zal er soms een soort 'extra' blogpost verschijnen op andere dagen.
  • Verder hebben jullie het hier al kunnen lezen: mijn blog bestaat één jaar! Er komt binnenkort, als bedankje naar jullie toe, een heeeeele leuke giveaway aan, dus stay tuned!
  • En zoals ik al zei: ik heb nu vakantie! De komende weken ga ik eerst met mijn familie vier dagen naar Drenthe (we noemen het 'kamp'), daarna met mijn ouders en zusje drie weken naar Frankrijk en Spanje en tenslotte met mijn vriendinnetjes een paar dagen iets leuks doen (zoals je misschien al begrijpt is dit nog niet he-le-maal geregeld). Verder ga ik heel veel lezen in boeken die ik al een half jaar heb liggen, veel bloggen natuurlijk en veel Penny-boarden. En hopelijk naar het strand natuurlijk, maar je weet het nooit met de Nederlandse zomer (:
Ik wens iedereen een hele fijne vakantie en als je nog aan het werk/leren bent: heel veel succes! 

2 opmerkingen:

  1. Leuke update! Happy blog birthday! En phew, eindelijk van al dat studeren af, genieten nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke update :) Staan erg fijne dingen in en nog gefeliciteerd :)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: