woensdag 9 juli 2014

OUTFIT | En het regent pijpenstelen...

... net als ik outfitfoto's wil maken. Maar goed, met even improviseren en een paraplu kom je toch een heel eind, al zeg ik het zelf. Dit is dus wat ik idealiter aantrek op een regenachtige dag in de hopelijk verder zonovergoten zomervakantie!








Het leek me leuk om zo'n hele gave foto te maken van een paraplu die net open gaat. Voor het geval je het zelf wil proberen: dit is wat je resultaat waarschijnlijk is.


Trui - Brandy Melville | Shorts - Brandy Melville (maar tweedehands dus de helft van de prijs!)
Schoenen - Dr Martens | Kettinkje - Six | Paraplu - Onbekend

6 opmerkingen:

  1. Mooie outfit en goed geïmproviseerd met dit regenachtige weer, de foto's zijn leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's, en leuke kleren! Ik ben gek op panty's onder korte broeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hèhè leuke foto's! ja echt zomerweer kan je het niet noemen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Leuke outfit ook trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke outfit! De docs zijn zo leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: