donderdag 7 januari 2016

NEW IN | Wat er dit jaar onder de boom lag



Jaja, ik weet het, kerst was alweer een tijdje geleden en we zijn allemaal niet meer héél erg in de kerststemming. Toch wilde ik heel graag laten zien wat ik dit jaar gekregen heb, a) omdat ik vanavond weer naar Amsterdam ga en ik hier alles had uitgestald, b) omdat ik echt hele leuke dingen gekregen heb. Dus let's goooo!




Het licht was een beetje crappy en daarom zijn sommige foto's een beetje vaag, sorry daarvoor!

Dit jaar vierde ik eerst met mijn gezin op kerstavond kerst en had ik ook nog lootjes getrokken met mijn hele familie op eerste kerstdag. Ik heb de cadeautjes ingedeeld in categorieën (want #georganiseerd)!

Beauty



Aah, dit zijn zulke mooie cadeautjes! Van mijn zusje kreeg ik deze bathbomb, die ik toevallig ook voor haar had gekocht, haha (: Fun fact: mijn vader had zelf op internet de producten van Zoe (Zoella op YouTube) gevonden omdat wij het zo vaak over haar filmpjes hadden en toen dit allemaal besteld. Luistert hij toch wél naar ons eeuwige gezeik over YouTube, haha.

Intergalactic Bathbomb - Lush | Blissful Mistful Bodyspray, make-uptasje - Zoella Beauty | Ari Perfume - Ariana Grande | Zwarte nagellak - Hema 

Kaarsen 



Een hele categorie voor kaarsen? Jaaa, tuurlijk! Ik ben een enorme fan van kaarsen en ik heb er elke avond een heleboel aanstaan, dus altijd fijn om te collectie uit te breiden! En ik kreeg - gelukkig! - ook een aansteker, want mijne is al een paar weken kapot en dat kan deze kaarsenliefhebber niet hebben natuurlijk (:

Geurwaxinelichtjes, kaarsne, aansteker - Xenos | Gouden geurkaars - Hema 

Huishoudelijk



Iedereen die op zichzelf woont kent dit waarschijnlijk wel: als je een lijstje moet maken qua wat voor cadeautjes je graag wil hebben, doe je daar altijd een hele waslijst aan huishoudelijke dingen op die je anders toch wel zou kopen. Zo liet ik bijvoorbeeld twee wijnglazen vallen, dus hup, op het lijstje. En je kan nooit genoeg opbergbakjes hebben!


Thee - Rituals | Pannenkoekenmes, bakjes, wijnglazen, theebol - Xenos

Leesvoer


En dit zijn allemaal dingen die ik heel graag wilde hebben! Het boek van de Groene Meisjes is echt héél erg leuk, vol met groene tips en recepten en met een hele mooie lay-out. Het gouden notitieboekje ben ik ook heel blij mee, ik maak er continu lijstjes in sinds ik hem heb gekregen.

Flow | De Groene Meisjes-boek | Desk Planner, Notitieboekje, Pen - Hema | Pathé Bioscoopbon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: