zaterdag 11 april 2015

NEW IN | Een spontaan tripje naar Hilversum

Sinds ik achttien ben en een auto heb, ga ik steeds vaker even snel ergens heen om iets te kopen of om ergens wat te eten. Zo ook zaterdag! Ik ben even snel naar de Hema en de H&M in Hilversum geweest en laat jullie vandaag zien wat ik daar heb gekocht!








Toen ik de H&M in liep viel mijn oog meteen op de Coachella-collectie. En waauw, wat een leuke dingen waren daar! Heel veel kimono's, korte broekjes, oorbellen, armbanden: alles in festivalstijl. Ik nam dit rode jurkje mee! Het model op de foto had het aan met een zwart kort broekje en een zwarte bandeau, maar met een simpel jurkje eronder is het ook heel leuk denk ik! Of een bikini op lange stranddagen!


Bij de Hema kocht ik deze knalroze lippenstift en een nieuwe mascara.


En dit koperkleurige mandje! Zoe (Zoella van YouTube) heeft heel veel koperkleurige items in haar huis staan en dat vind ik heel erg leuk, dus ik beloot dit mandje aan te schaffen. Ik weet nog niet echt wat ik erin ga doen, dus nu heb ik er gewoon twee boeken in liggen (The Perks of Being A Wallflower en mijn boekje met favoriete momenten) tot ik een betere bestemming heb gevonden!

8 opmerkingen:

  1. Dat koperkleurige mandje vind ik echt zo leuk! De HEMA soft matt lipbalm wil ik ook nog aanschaffen X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk jurkje! Ik moet nog naar aardig wat festivals gaan wil ik alle leuke festival-outfits een keer aan kunnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingetjes! Vooral dat mandje is super schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het jurkje is prachtig! Heel mooi met een korte broek en een hemdje er onder lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat jurkje is leuk!! En die mascara van Hema is fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat koperkleurige mand is zo cute! Ik vind dat echt een hele leuke trend! The perks of being a walflower is trouwens echt een prachtig boek! Echt super leuke dingen heb je gekocht. Leuk blog! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Auto's zijn handig ja haha. Leuke spullies inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa die mandjes vind ik ook zo leuk! :) WIj hebben er thuis ook een aantal staan, met verschillende notitieboekjes en tijdschriften erin :) We hebben er ook één met schilderspullen / creatieve spulletjes, haha. Je top van de Coachella collectie is ook erg leuk, inderdaad perfect voor warme stranddagen :D

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: