dinsdag 3 september 2013

BEAUTY | Budget Aankoopjes


Excuses voor de lack of posts de afgelopen tijd! Ik heb geen idee waarom, waarschijnlijk is het 'bijkomen' van school de laatste tijd een beetje druk, haha. Gisteren snel in een tussenuur deze budget producten gekocht! Een vriendin van me heeft ze aangeraden, dus ik ben benieuwd of ik er fan van ben! Budget zijn ze zeker, in totaal was ik ongeveer tien euro kwijt (:


Niets is leuker in de wereld dan (bijna) onaangeraakte lippenbalsems! En de geur is g e w e l d i g!

Sun Club Shimming Bronzing Powder (for blondes) - Essence | Silky Touch Blush - Essence | Vanilla & Macadamia Lip Butter - Nivea | Eyeliner Pen - Essence

3 opmerkingen:

  1. Aaahh you remind me, ik zag laatst ook Vanilla Lip Butter van Nivea liggen en toen twijfelde ik al. Misschien toch maar gewoon halen 8)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten! En 10 euro is inderdaad erg goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: