maandag 5 augustus 2013

NEW IN | France & Jersey


In mijn vorige post - Travel Diary France & Jersey - kon je alles lezen over wat ik heb gedaan tijdens mijn vakantie. Behalve het shoppen dan! Onverwachts heb ik behoorlijk veel gekocht in Frankrijk en Jersey. Ik dacht dat er helemaal geen leuke winkels zouden zijn, maar tot mijn verbazing zaten er een TopShop en NewLook in Jersey! Ik heb ook twee hele leuke boeken bij Waterstones en WH Smiths gekocht. Ik lees eigenlijk liever in het Engels dan in het Nederlands, maar omdat het best moeilijk is om leuke Engelse boeken in Nederland te kopen, koop ik er altijd een paar als ik in het buitenland ben! Ik heb het blauwe boek - 'my sister lives on the mantelpiece' - al uit, binnenkort plaats ik een book review!
Maar eerst: een blik op mijn aankopen deze vakantie!


France
 Neon green (they look rather yellow in the picture) sandals - Pull & Bear | Bandeau top - Stradivarius

 Basic tops - Zara

Jersey

 Cardigan - New Look | Denim playsuit (or whatever it's called) - New Look

 Hat - Accessorize | Book: 'Cross my heart and hope to spy' - Ally Carter 
Book: 'My sister lives on the mantelpiece' - Annabel Pitcher

3 opmerkingen:

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: