zaterdag 24 januari 2015

PERSONAL | Vandaag ben ik achttien geworden!!

Hieperdepiep, HOERAAA!


Vandaag ben ik jarig en ik ben officieel volwassen! En dat betekent autorijden zonder papa of mama ernaast, legaal zuipen (haha), stemmen, noem het maar op! (En ook de mindere dingen zoals eigen zorgverzekering betalen en benzine betalen, maar daar hebben we het na vandaag wel een keertje over (: ) 

Wat mijn plannen zijn? Voor vandaag niet heeel spannend, ik zit namelijk middenin de toetsweek dus wordt het vooral leren... Maar natuurlijk ook heel veel taartjes eten, lekker uit eten en lieve vrienden en familie zien. Vorig weekend vierde ik met mijn moeder dat zij 50 en ik 18 waren geworden en volgende week doe ik het nog dunnetjes over met een dinertje voor vrienden.  

Ik ga me lekker volvreten met taartjes en andere mega volwassen dingen doen, fijne zaterdag! 

Liefs, Sabrina

3 opmerkingen:

  1. Happy birthday! Heel erg veel plezier vandaag met volwassen dingetjes doen. En geniet van de taart, taart is geweldig! Veel liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd & je mag weer drinken! Jeej

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: