zaterdag 9 augustus 2014

SCHOOL | BTS #4: Eerste schooldag outfitinspiratie!


Beter een week te laat dan nooit: het vierde deel uit mijn Back To School-serie!
Ik ben waarschijnlijk - nee, hopelijk - niet de enige die weken voordat school daadwerkelijk begint, al een outfit heeft uitgekozen. Misschien ben jij wel net zo iemand als ik en denk je nu opeens 'Oh shit stress, wat moet ik aan op de eerste schooldag? Ik heb inspiratie nodig!' Nou, dan ben je aan het juiste adres: vandaag laat ik jullie twee potentiële outfits voor de eerste schooldag zien!


Outfit 1

Dit is de eerste outfit! Heerlijk bij dit warme weer, maar naar mijn idee ook prima om naar school te dragen. Kimono's zijn denk ik mijn favoriete kledingstukken van de zomer: niet zo warm als een vest, maar wel bedekkend en het kan je outfit afmaken (:


En natuurlijk moet mijn oude vertrouwde rugzak ook mee (:

Kimono - H&M | Top - Bershka | Rokje - Brandy Melville
Rugzak - Springfield (Portugal) | Sandalen - Bocage (Frankrijk)

Outfit 2

En de tweede outfit! Net zo zomers als de vorige, maar wel heel anders. Ik vind het blouse-ombind-gedeelte het leukste aan deze outfit, praktisch, maar het staat toch leuk! (Al zeg ik het zelf natuurlijk (: )



Gevalletje 'laat ik in een boom klimmen want dat is leuk voor de foto'. Resultaat: tientallen mislukte klimfoto's en deze foto als enige bewijs dat ik er überhaupt in ben geklommen.

Top - H&M | Shorts - Cotton On (Australië) | Blouse - Primark | Schoenen - AllStar

10 opmerkingen:

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: