dinsdag 27 mei 2014

PHOTOGRAPHY | Kiekjes uit mijn Instagramarchief #3

Ongelooflijk dat de vorige keer dat ik mijn Insta-foto's liet zien in maart was! Zo lang geleden!
Na lang wikken en wegen heb ik besloten om mijn persoonlijke account (@sabrinavdlinden) los te koppelen van mijn blog en een speciaal blog-account te maken: @noheelsrequired ! Ik had er namelijk een beetje moeite mee omdat ik bepaalde dingen juist aan jullie wilde laten zien en andere dingen juist aan mijn vrienden, dus dit leek me de beste oplossing! In deze 'aflevering' van Kiekjes uit mijn Instagram-archief zal je nog foto's van mijn andere account aantreffen, vanaf volgende keer als het goed is alleen van @noheelsrequired !

Ik heb het op chronologische volgorde proberen te zetten, maar er zouden best wat foto's omgedraaid kunnen zitten!

Spontaan een dagje naar Antwerpen! Echt een leuke stad, leuke winkeltjes en mooie gebouwen. En best dichtbij nog!


Naast goed nieuws moet ik ook slecht nieuws kunnen delen: ik slaagde wel voor mijn theorie-examen (voor auto trouwens) maar helaas eerste keer praktijkexamen gezakt! Binnenkort gaan we voor poging twee en ik laat natuurlijk weten hoe dat is gegaan!


Nog geen overload aan Pippy gehad? Bij deze dan!

Met lieve Noa haar hondje uitlaten in een bos bij haar in de buurt! Bij het bos is er een soort zandvlakte die we de Zandverstuiving noemen, hele fijne onderbreking van het leren!


Ja, want dat deed ik de laatste weken veel: leren! Het einde van VWO 5 zit er aan te komen, dus nu nog even alles geven en dan lekker vakantie! Dit was één van mijn leer-snacks...


... en dit was ook een leersnack, toen het iets warmer was!
Dit is een voorproefje op mijn reisverslag over Griekenland, heerlijk gehad daar!

En dit is een shameless spiegelfoto van afgelopen zondag! Mijn shirtje is van de H&M en volgens mij is mijn 'playsuit' (of hoe je dat ook noemt) van de New Look van afgelopen zomer!




































Ennnn dat was het weer! Als je op de hoogte wil blijven kan je me dus volgen op Instagram: @noheelsrequired !

<3

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's, wel minder van het zakken. Volgende keer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's <3 Griekenland is prachtig, nu heb ik ook zin in vakantie haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! Wat leuk dat je spontaan een dagje naar Antwerpen ging, en ik vind je tuinbroek erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je theorie! Fijn om daar al iig van af te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: