woensdag 2 oktober 2013

INSPIRATION | Places I want to visit

Allereest: sorrysorrysorry dat er zo weinig nieuwe berichten waren de afgelopen tijd! Ik heb hier wel een goede reden voor (naar mijn mening dan (: ), namelijk dat mijn toetsenbord kapot was! En zonder toetsenborden geen nieuwe posts, natuurlijk! Als goedmakertje wil ik jullie graag inspireren met drie landen die ik nog héél graag wil bezoeken. Kijk je mee?

(Deze landen staan niet op volgorde trouwens!)



1. Nieuw Zeeland



Ik heb al het geluk mogen hebben (als dat een zin is?) om Australië te bezoeken twee jaar geleden (pictures coming soon!) en Nieuw Zeeland lijkt me simpelweg een geweldig land. Ik denk alleen dat de kans klein is dat ik er binnenkort heen ga, aangezien je ongeveer een jaar niet moet eten, wil je de tickets kunnen betalen. (Ik overdrijf nooit trouwens, dan weet je dat. Nooit sarcastisch ook, trouwens.)

2. Indonesië

Ik heb heel veel verhalen over Indonesië gehoord van mijn opa, hij is daar opgegroeid op het terrein van zijn vader (mijn overgrootvader), die een suikerfabriek had. Los van mijn 'roots' (ik doel op ongeveer één-achtste deel van mij dat ik een soort van Indonesisch mag noemen) lijkt het me een heel mooi land, ook door de prachtige rijstvelden die je op de bovenste foto ziet!

3. IJsland

Aah wat kan je hier mooie foto's van vinden! In een iglo slapen, baden in de geisers en genieten van de natuur: IJsland lijkt me g e w e l d i g. Mijn familie is er helaas niet zo van te spreken, op één of andere manier gaan we maar heel zelden naar een land tijdens de zomervakantie waar het ook echt warm is. Maar als ik ze deze foto's laat zien, veranderen ze vast hun mening wel (:

Dat was het voor nu! Ik heb natuurlijk nog veel meer landen waar ik heen wil, maar dat volgt in een volgende post. Voor nu kan je genieten van deze foto's en wegdromen bij al het moois dat deze landen te bieden hebben!

4 opmerkingen:

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: