vrijdag 21 juni 2013

PERSONAL | First Post

hippieseurope:

hippies on the road…in search of a better world in the 60ties/70ties….I’m sure each one’s search was not in vain…mine wasn’t either, even though the better world is really only inside while the outside world keeps getting worse. ☮❤☮❤
Na meer dan een maand gewerkt te hebben aan de lay-out, is de eerste post van No Heels Required een feit!
Hello there!

Zestien-jarig Nederlands meisje genaamd Sabrina, dat houdt van piano, tennis en haar lieve kat.

A little more about me:

Likes

Engeland ~ katten (especially mine!) ~ muziek ~ Disney ~ mode ~ Parijs ~ the Script ~ piano ~ British accents ~ lezen ~ thee ~ schrijven ~ reizen ~ the Beatles ~ Londen ~ fairytales ~ Audrey Hepburn ~ OneRepublic

Favourites

Boeken: Wonder - R.J. Palacio en Stolen - Lucy Christopher
Films: Tangled (yup, een Disney-film) en Notting Hill
Bands: the Script en Kodaline
Liedjes: 'Somewhere only we know' - Keane en 'Love like this' - Kodaline
Quote: "The world is a book and those who do not travel read only the first page."

What's in the name?

De naam 'No Heels Required' heb ik gekozen om de simpele reden dat ik lang ben. Dat betekent naar mijn mening dat je nog steeds een 'normaal' (en meer dan dat!) leven kan leiden als je lengte boven het gemiddelde is. Don't get me wrong: het is niet zo dat ik hakken haat en deze blog heb gemaakt om iedereen dat te vertellen. Het is alleen behoorlijk onpraktisch om ze te dragen als je mijn lengte hebt en je dan  de hele tijd tegen deurposten aanloopt.
Ik wil je op mijn blog laten zien dat het leven niet stopt als je wat langer bent en ik hoop dat ik je daarvan kan overtuigen (:

What to expect?

Ik ga waarschijnlijk veel schrijven over de dingen die me bezighouden en dingen die me interesseren. Je kunt veel foto's verwachten (sinds ik de trotse eigenaresse van een spiegelreflexcamera ben, fotografeer ik heel vaak!), verslagen van vakanties, kleding die ik gekocht heb, af en toe een outfit... Kortom: plenty to write about! Ik zit vol met ideeën en ik heb heel veel zin om te beginnen!

With love, 

Sabrina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: