woensdag 11 mei 2016

OUTFIT | Zeven keer wat ik aan had op Tenerife


Pfoeh, dit wordt een laaaange blogpost, dus wees voorbereid! Aangezien ik al wist dat het in Tenerife heerlijk weer zou worden en ik niet heel vaak de kans krijg om blote benen aan te doen, besloot ik om elke dag van de vakantie (zeven in totaal) een outfitfoto te maken! Dus maak je klaar voor zeven dagen en zeven outfits!


Zondag

Zondag was de mindere dag: nog steeds redelijk warm, maar niet zoveel zon tot een uur of vier. daarom besloot ik voor een lange broek te gaan en verder laagjes te dragen voor als het warm werd!



(Ik had vanaf dag één een allergische reactie in m'n nek, van daar alle vlekken.)


Vest - Forever 21 | Topje - Forever 21 | Broek - Primark | Schoenen - Urban Outfitters 
Kettingen - TopShop | Nagellak - Rimmel London

Maandag

Dit was een lekkere dag qua weer! We gingen van rond de 26 graden bij ons appartement naar 16 graden in de bergen, maar omdat we in de auto zaten maakte de temperatuur niet echt uit. Dus lekker blote benen! 




Dungarees - NewLook | Shirt - Monki | Shoenen - AllStar | Kettingen - TopShop | 
Stappenteller - Jawbone UP

Dinsdag

Ook heerlijk weer! We begonnen de dag aan het zwembad, dus dan is iets wat makkelijk aan en uit kan wel fijn. En ik gebruikte mijn nieuwe handtas die ik op Tenerife had gekocht, zo blij mee (:




Jurk - H&M | Sandalen - Onbekend | Tas - Pull&Bear| Stappenteller - Jawbone UP

Woensdag


Deze dag hadden we een excursie gepland (meer daarover in mijn travel diary!), waarbij we op een boot de zee op gingen. Dus een praktische outfit is handig: haar vast en korte broek. Ik vind dit shirt echt geweldig, onder de cactussen staat (erg onleesbaar, dus ik vertaal het maar) Beautiful minds inspire others. En dit korte broekje is een all time fave: heel comfortabel en hij past bijna overal bij!





Shirt - Pull & Bear| Korte broek - Forever21| Schoenen - AllStar 

Donderdag

Het lijkt er niet op, maar het was echt heel warm vandaag. Maar omdat we een excursie gingen maken naar een natuurgebied en een vulkaan (waar de temperatuur zo van 25 naar 5 graden kon gaan!) besloot ik voor een lange broek te gaan. En ik ben heel blij dat ik dat gedaan had, wat was het koud daar boven! Dit shirtje is eigenlijk een jurkje dat gekrompen is in de was en heeeel inappropriately kort was geworden, dus besloot mijn zusje hem in te korten! Hij heeft ook behoorlijk wat rafels nu, maar dat vind ik eigenlijk wel leuk staan!





En het was vlechtjesdag!



Shirt - DIY | Broek - Primark | Schoenen - Onbekend | Tas - Onbekend

Vrijdag

Nog steeds vlechtjes! We gingen later op de dag naar het noorden (waar het wat kouder is) dus toen heb ik me wel omgekleed, maar ik begon de dag zo. Dit jurkje is helaas niet van mij, maar wat zou ik graag willen dat dat wel zo was: zit heerlijk, hij is heel zacht en het staat bij zoveel dingen!






Jurkje - TopShop | Shirt - Pull&Bear | Schoenen - UrbanOutfitters

Zaterdag

En de laatste dag alweer! Deze week is echt voorbij gevlogen, pfoeh! Even een simpele outfit voor een dagje bij het zwembad, we werden rond vier uur opgehaald (en toen kleedde ik me dus alweer om naar een lange broek), maar dit is wat ik de rest van de dag aanhad. Bikini eronder en op naar het zwembad!





Jumpsuit - H&M | Jasje - H&M | Schoenen - Unknown | Kettingen - TopShop


Mocht ik vergeten zijn de winkel bij een bepaald item te zetten, feel free to ask! Wat is jouw favoriet? 

1 opmerking:

  1. Wat heb je een knap figuur en goede kledingkast! Ziet er allemaal zo leuk en mooi uit :D

    BeantwoordenVerwijderen

Heel lief dat je de moeite hebt genomen te reageren! Dank je wel! (: